LEEEEEEEEEEDDDDDIIIIIIG!

Idag är det mentorssamtal på min skola, men lilla lyckliga jag slipper ha det, tihi! Jag har det på en rast eller på lektionen med min mentor, mycket bra tycker jag!

Så idag är jag med andra ord LEDIG! Dagen är upplagd åt att vara vikarie, TVÄTTA (jag menar det, fan kan inte nån påminna mig typ varje vecka att jag måste tvätta? Det är sjuuukt mycket tvätt nu!), plugga och göra en jävla powerpoint-presentation.
Någon sugen på att göra den åt mig, cuz I'm not.

Första tvättmaskinen är igång, jag har ringt vårdcentralen angående Gardasil-sprutorna (de ringer inte upp??!) och jag borde plocka ihop luftsängen som står på mitt golv (bällsusen, det är mer plats för den nu!)
Update: vårdcentralen ringde nyss, här ska det tas spruta (och flörta med gudmor om lånet av bil...)!

Update2: Gudmor låter mig inte köra hennes bil (whats the f-ing problem!), så MÅSTE ta mig med busshelvetet till infra under eftermiddagen men gudfar plockar upp mig (eller jag kanske får köra?) på hemvägen från hans jobb. Blir lite deprimerad, behöver köra nu i början så det sitter juu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0