LYCKA!

WOHOOO töjningen av mina studentklackar med the killer heels fungerade! :D
Alla bara "det funkar bara på läder, inte tyg eller konstgjorda material" och blablabla. Jag vettefan vilket material mina skor är i, men det fungerade! jag får i fötterna med torra tjocka bomullstrumpor nu! :D Nu ska jag bara kunna gå med dem = töjer lite till.
Jag hatar att ha stora fötter

Kom för övrigt precis hem från vårdcentralen, har fått min första (eller andra?) Gardasil-spruta mot livmoderhalscancer! :D fick ju en för minst 3 år sen, men ah, får börja om nu. Nästa spruta sker i slutet av maj!
Nu ska jag dansa vidare med mina killer heels och hänga den andra tvättmaskinen för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0