Merely alive

Jag drog ut igår, fri barrunda, stammiskrogen, ja you name it.
Fick sitta och vänta på KusinVitamin i 45 jävla minuter, kan ju tala om att jag blev sur, och inte fan hittade jag till stället han sa jag skulle gå till?

Liksom vad tror han om mig, inbyggd GPS?

Nej men, vi hittade varandra tillslut, satte oss ner med hans polare vid ett av borden på Snaps (@ medis, dra dit bara!), drinkar framför oss och the party var igång. De två körde alkoholfritt, jag fick sprit, en hel jävla massa sprit? Fler vänner till KusinVitamin dök upp, riktigt härligt gäng, och vi var inte bland de tystaste där alltså! haha!

Snaps stängde vid 1 tyvärr, eller ja kanske tur ändå, så jag och KusinVitamin gick mot bilen som stod några gator därifrån (han körde vit kväll så att han kunde skjutsa hem mig. Jag gillar min kusin!), de andra skulle dra vidare någonstans, men då jag skulle köra idag så var det inte någon vidare bra ide!
Vi gasade hemåt, jävlades med varandra, parkerade bilen och bara pratade. Ni vet, kusinprat? Serious business!

Sen gick jag in och la mig, och när jag vakna i morse funderade jag starkt på om jag borde köra? Hur mycket drack jag igår....? ANYHOW, det bar av till Älvsjö, mötte upp papi och voila, jag lever, så en dålig förare var jag inte idag?? :D hehehhe
pic.twitter.com/Jmu1R7lf
Dessa shots sa jag nej till, ångrar det lite since de tydligen smakade päronsplit(?), jag drog 2 andra tidigare på kvällen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0