Morsning korsning!

Har precis kommit hem och ätit frukost, nu ska jag banne mig plugga  hela dagen tänkte jag! Projektarbetet framförallt. När man har heldagar och massvis med plugg är det att rekommendera att använda den tiden att komma ikapp!

Igår hänge jag med Tussen hem efter skolan, för jag skulle tydligen med till Salem och handla ett par soffor + två puffar. Minst sagt underhållande!
Vi drog iväg, väääärldens backar i Salem, fett snygga hus också, lastade in sofforna och drog till Vallentuna igen. Därifrån blev det hem till Tussen, lasta ur sofforna (otympligare soffor får man leta efter!), vila och chilla lite.
Sen tog jag även hål i öronen

Like litterally. Har ju redan ett hål i vardera öra, och i julas fick jag det i julklapp av Tussen m. familj att ta två hål till.  Jag har velat det jättelänge! Så jag var pissigt nervös, höll Tussen i handen, medan hennes mamma använde pistolen och prickade in på markeringarna vi målat dit. Jiddrar vad obekväm smärta det var! hahha! Men andra hålet kändes knappt? Så  nu blir det till att sköta hand om de hålen i 8 veckor, sen får jag byta örhängen! :)

Fick skjuts hem av Tussen nu på morgonen när hon skulle till skolan, fett skönt att vakna upp tidigtoch veta att jag inte sovit bort halva dagen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0