Motivationen är inte längre försvunnen. Välkommen tillbaka!

Åh är så lycklig just nu!
Blev precis klar med hela min metod och inledning på projektarbetet som jag haft flera veckor på mig att bearbeta! Nu återstår diskussion och resultat kvar liksom, och lite underrubriker! sen så, klart!
Ska bli så jävla skönt att slippa rapporthelvetet och fokusera på powerpointhelvetet!

Fick frugan att lova att hon ska läsa igenom arbetet också, få en objektiv blick på det hela. Lite nervös över betyget från henne liksom: Frugan the almighty?
Nej, nu ska jag ta och fortsätta, inte mycket kvar nu!

Kommentarer
Postat av: Frugan

Hihihi känner makten

2012-03-12 @ 16:45:13
URL: http://efterskimret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0