Orkeslös

Jag svarade inte i luren på hela kvällen igår, bara till de jag ville prata med. Resten av er... ja jag orkade fan inte med er.
Jag avlider snart, vill bort BORT från jävla säby, från jävla fucking livet just nu. Jag vill rymma till en drömvärld.

imorse när jag vaknade KUNDE jag verkligen inte resa mig upp, jag var helt psykiskt utmattad, ungefär som förra året i februari. Jag klarade verkligen inte av det. Igår blev bara för mycket. Jag drog, jag flydde, för jag visste att jag inte klarade av det.
Och jag var hemma idag, för det var det enda jag orkade med. Tröstade mig själv med att klä' på mig hela min studentoutfit, blir assnyggt (längtar, 8 juni kom nu??)! Drog till svågis som skulle fixa trafikteori på Mini, nu har jag något att leka med 24/7 typ. Åh jag är så stressad, orkar inte längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0