Pakten.

Ibland blir det mer eller mindre deprimerande inlägg, ibland happy go happy, och sen blir det de här knasiga inläggen som bara är helt random!

Igår blev det laserdome och sumobrottning på gympan! Seeeen blev det dans med Junior på skansen. Eller ja, vi drog till PizzaHut och käkade middag först (myys!) sen skansen såklart!
Vi skulle dansa hela kvällen den här gången, och jag skulle dansa ALLA danser jag kunde tydligen...
Jag dansade totalt sett 3 danser, cuz resten var för komplicerade för mig. Hehe...

Men det gick verkligen superduperbra!!!! Ska tillbaka på måndag igen, I have no choice.
Efter det blev det TGI Fridays i kungsträdgården och vi ingick en pakt jag och Junior. Alla "bartenders recommendations" i drinkmenyn ska vi ha gått igenom innan sommaren är slut. Vi behöver inte båda dricka samma, men vi måste smaka av varandra hela tiden. Liksom fair deal? Ah, så det blev totalt 4 stjärnor igår, och nästa måndag blir det minst 2 till! hahah!
Hej kära Lever, jag gillar dig. Bered dig på att bli marinerad!
Sen skulle vi egentligen åkt hit till väsby och slaggat, men han kom på den briljanta iden att jag hänger med till skolan och slaggar där, sure thing. Jag hade ju sovmorgon?

Och nu imorse när jag vaknade upp så har jag blåmärken på min överarm i form av fingrar... jag undrar vad fan som hände...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0