Skenet kan bedra

Sitter just nu i soffan ute på dalarö, kändes så bra att komma hit. Sen så är det dock en förbannat spänd stämning här i luften, hoppas att den släpper snart...inte så jävla kul direkt. Igår var jag ute på krogen, blev medtvingad av Junior, träffade även på hans broder, myxket trevligt. Skulle dragit hem från stan vid 3,då jag och storbrorn gjorde sällskap till tuben.....MEEEEEN jag slutade ju upp i studentlägenheten med honpm och även Junior när han kom packad tillbaka. Fett soft med kompisar som bor så nära i stan, och så att jag slipper åka nattbussen hem själv!! Imorse begav jag mig av astidigt från Gärdet, (läs: 10:32) skyndade hem till väsby, var hemma en halvtimma och efter det så körde jag. My god, det börjar kännas i magen nu!! Skriver mer senare, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0