Smartaste draget idag

var att klä  på mig mina svarta jeans, mina sneakers och min nya studenthoodie! <3 kärlek på den alltså!! 

Åkte till skolan, mös somsagt i min studenthoodie (100dagar kvar nuu!! eller nåt, inte jag som räknar...), hade en lärare heeeela förmiddagen. Klassråd och religion, härligt värre. Men det flöt på riktigt bra, och jag tror jag klurat ut en praktikplats åt mig nu!
Jag satsar på golfbanan här i rotebro! *cross your fingers people!*
Raggade  skjuts av Tussen hem, får ju gäster nu ikväll, så måste fixa och dona lite granna innan de kommer. Tänkte få in lite pluggtid innan också, för gudfar sköter sig så fint i köket utan mig?? :D

Jag i mina underbaraste klädesplagg igår, så jävla mysiga! Tror jag kommer bo i dem.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0