Studentförberedelser

Mamma sitter just nu borta i sin syhörna och svär lite grann över min studentklänning. hehhe, den vill inte riktigt som hon vill så att säga!
Var precis tvungen att testa den, det har blivit framsteg!

Den är ju lite för stor i bysten, så mamma roar sig med att sy in den åt mig, samtidigt som jag far runt halvnaken här i lägenheten och sitter vid datorn.
Har aldrig varit snyggare att ha en vit (genomskinnlig)studentklänning med rosa bh och svarta trosor under!

Idag ska vi åka till tippen typ, dumpa lite prylar som mamma behöver bli av med, och innan (eller efter) så ska vi åka till mitten här på Öland där min bror med familj bor. Ska få träffa mina brorsdöttrar (woopwoop!) och Deras storebror :)
Sen ikväll måste jag packa min väska, kanske blir väskor, med grejerna som min syster vill ha upp till stockholm samt mina grejer såklart!
Toddles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0