The Voice Sverige

Igår blev det ändrade planer hyx flux huller om buller!
Meningen var att jag och Frugan skulle åka och se The Voice Sverige live stå som ståpublik och hela faderuttan!
Men nej.
Frugan var sjuk.

Så jag ställde in, fick reda på att jag inte fick vara hemma(??!) lyckas få stanna hos syrran (tack!) mn sen ändrdes planerna igen. Min lilla lidingöbo kunde följa med mig!
Så hem till henne på Lidingö, fuxa oss och sen dra in! Askul kväll var det!

Sen idag ska jag bara plugga körkortsteori och på kvällen ska jag ut med KusinVitamin! Imorgon blir det körning, ställde ju in körningen idag bara för att kunna plugga gärnet, ska bli skönt att få provet gjort!

Nej nu ska jag plugga vidare!


Kommentarer
Postat av: Elin

Inga problem ;) får man hänga med ut? Vet inte om jag ska ut ikväll men kan jag haka med er då?

2012-03-17 @ 16:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0