Tillsammans var vi uppe hela natten

Shit, jag är hema i stockholm nu. Utan hund och med ett stort tomt hål i hjärtat!

Anyhow! under bussresan ringde min käre vän Junior och undrade vart jag var, mitt klassiska svar var:
på en buss någonstans i Sverige
Åh så genialisk jag känner mig!
Anyhow, han undrade om jag hade lust att hänga med han ut och dra ett par öl och ha en LUGN utekväll, sure thing tnkte jag, det är värt det?
Bara det att det blev inte en LUGN utekväll! hahahah!
Först drog vi till Hellströms på söder, sen blev det Entourage i Kungsträdgården och efter det Lobby på sveavägen!
Jag skojar inte; SÅ. JÄVLA. VÄRT.

Vi var på Lobby fram till 05 då de stängde, eller ja, vi stack några minuter innan stängning. Det blev absolut första tåget hem för min del, ensam, och när jag kommer till Rotan så går det inga busshelveten!!!!!
Så jag ringer min Pappa, för jag trodde han skulle jobba (oopsie, jag tänkte inte på att det var lördag), klockan är nu typ 06:00, (förlåt pappa!) för att jag kunde INGET nummer till taxi.

Han lyckades få fram taxi 020's nummer (studentrabatten ffs!) och jag bokade snabbt en bil som kom 2 minuter senare. Hääärligt, 121kr stationen hem, great. Helt värt det dock, då jag totalvägrar att GÅ från stationen hem!

Nu ska jag kravla mig ur sängen, DUSCHA, vakna till liv, ÄTA och sen fixa mig, för idag ska jag på filminspelning!

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0