Tråkigaste lördagen på länge

Jag har alltid vetat om att det är supertråkigt att vika tvätt o lägga in på rätt plats, något som slog mig idag är att det är förbannat tråkigt att HÄNGA tvätt!!!

Sov till 13idag, då alla bestämde sig för att väcka mig (inte okej), tvättat (korgen står bredvid mig, redo att hängas), borde ta och plugga o söka jobb, måste bara städa upp vid Biggie så jag kan sitta där.

Imorgon försöker min syrra att ragga över mig för "lekdag" som hon så moget kallar det. Elin, jag tänker INTE leka med lego!
Ibland undrar jag om jag är adopterad.

Jag fattar inte, jag är så äckligt jävla trött hela tiden, vill bara gå i ide (o slippa mitt illamående)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0