Universitet och högskola!

Idag öppnade Antagning.se sin sida för oss alla nyblivna studenter eller ah, intresserade att läsa vidare!

Jag loggade in på mitt redan aktiva konto som är aktiverat och klart, ska göra mina anmäldningar, och POFF, sajten kraschar typ 3 ggr för mig? Alla mina val försvann? :'(
Men nu har jag sparat 7 val, går mellan falun, kalmar och stockholm.

Mestadels samhällsvetenskapligt intresse, men även idrott/fysiskaprogrammet och språk (engelska och teckenspråk).
Har inte skickat in mina val än, vill leta runt lite till.
Men mitt fokus borde ligga på mina viktiga prov, liksom?

Aja, lär logga in och söka runt lite mer, hittade ju en lågoddsare på Linnéuniversitetet i Kalmar som konkurrerade ut Falub lite granna... så I dunno really vart jag hamnar! Och så är det bostadsgaranti i Kalmar, whoopeedoo!
*lycka*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0