Utgång ikväll!

Först var det sagt att vi skulle dra ut ikväll, Jag, Junior och massa fler.
Sen drog jag mig ur.
Så jag ska vara med på en middag här hemma istället med gudföräldrars kompisar, fine liksom?
Men det ändrades igen.
Nattklubbschefen för N-tourage messade mig och bara, Tja VIPen är reserverad för dig o ditt gäng ikväll + ett bord.

Liksom inget man säger nej till? Hahahha! Så vi är typ 17 pers eller något  som lilla JAG fixar in med VIP, och som ska befinna oss på N.tourage ikväll! Nice som fan! Lyckades dra med 2 pers från klassen också, alltid lika trevligt! Ah, så jag är där vid 23 typ, släpper in mig och gänget, är där, sen drar jag hem.
Har ju körning imorgon och måste vara nykter.
Det suger såklart lite getballe, men lika bra, för jag har inte mycket pengar kvar och det är 2 veckor till den 21a då jag får lön?

Så en "Vit" kväll ikväll, sort of, Det blir ju vinglas här hemma först ;) och sen en öl eller drink på klubben! toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0