Vad var det jag sa igår..?

Okej, idag vaknade jag på den underbara soffan hos syster + svågis, och är hungrig. tar en macka med god hushållsost (här i väsby har vi ju bara gouda, ÄCKEL!), gör mig iordning och drar sedan hem till Väsby.
Linserna behöver sitta i ögonen under mina körlektioner, inte ett big fan av att köra med glasögonen..

Hem, sätter i linserna och kommer på att jag kanske borde ha med mig mina solglasögon. Jag hittade dem fan inte??!
Allvarligt, de var puts väck försvunna, var rädd där ett tag att jag slängt dem i samband med min ommöblering, men nej. Gissa vart de låg?
Under min skinnjacka, i sängen, som jag dessutom letat under.
Det var liksom inte värt att då ha sprungit runt i rummet som en tok i 15min..

Sen bar det av mot farsta trafikskola, i just Farsta. Härligt Härlig, det gick i alla fall superbra! Ska ta och fixa lite till med körningen, korrigeringar liksom. Finlir. Har en lektion inbokad där imorgon också efter skolan, ska bli skönt, liksom, The final.
Sen kör jag ju i helgen med Papi, ska dessutom sova på Dalarö natten till måndag *happyface*, så det blir körning på söndag heeeeela vägen hem till dalarö (bra, då kan jag hämta hem kläder...).
Sen måndag morgon, då jävlar folket.

Kommentarer
Postat av: Frugan

Alltså gouda är JÄTTEGOD ju :'(

2012-03-23 @ 13:39:10
URL: http://efterskimret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0