Värt att tänka på och förundras över

Var i skolan, bet ihop, inte awkward alls. Hen som påstår att det är jag som undviker henom, mohaha bullshit!
Drog vid lunch, orkade inte mer med skolan och dessutom skulle min faster som jobbar inom Fältassistenterna ringa mig ang möte..
Det är detta möte som förvånar mig mest...


Jag har gått med på att träffa en psykolog, en sån där med sövande röst, jobbigt kroppspråk och idiotiska frågor. JAG gick med på det?
Känns inte bra att må såhär skit, och faster tyckte att hon jag ska till troligen skulle passa mig då faster känner henne och sånt. Plus att faster ska be henne att prata "normalt" med mig, jag blir ju bara fly förbannad om personen inte kan prata normalt med mig, sen brukar jag oftast vara ute genom dörren.
Så faster ska med första samtalet,, följa mig dit och se till så att det går rätt till (läs: att jag inte stormar ut därifrån och går vilse i vällingby). Några veckors väntetid, men det kan det vara värt!

Sen efter att ha varit hos min andra faster, familjen där alla mina kusiner bor, så drog jag hem till syster och svågis. Jag och syster har haft en tjockiskväll.
imorgon kommer jag inte äta ett skit, så tjock känner jag mig just nu? HAHA, men helt värt det dock!!
Nu ska jag ta och försöka somna till The Big Bang Theory. Myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0