Vuxenpoängen trillar in

Så! Nu har jag betalat för mitt körkort, tror inte jag ska betala något mer nu, så nu är jag fullfjädrad och redo att komma ut i vuxenlivet. Kollade även på jobb idag, ska sitta i helgen med min stora dator och skicka in ansökningar, Håll tummarna gott folk.

Drar iväg redan 19:04 ikväll, kommer typ dö av trötthet, kanske ställer in våra drinkar efterråt, vi får se. Kanske bara myser med Sararo som på gamla goda tider?
Rapar fortfarande, känner mig omåttligt fräsch, kanske ska hoppa in i duschen innan jag drar? eller nej, sminka sig! Så ska det vara! :)
Och det är nog inte lämpligt att komma i förstora svarta mjukisbyxor som det står "Helen Andersson Student 2012" på till biografen & krogen? Hehehhe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0