Ytterligare en fredag som blir spårad <3

Shit alltså, igår, vad hände egentligen? Hahahha. jag skulle ju dra hem tidigt och så, men det blev inte riktigt så.
Jag kom hem vid 04:40, gick och la mig 5, vaknade och klev upp 8:30.
Med andra ord var jag en död människa större delen av dagen idag!

Men igår, wow liksom. VIPen var helt klart värt det, gänget jag var med, my god vad kul det var! Blev två flarror cider och ett glas vin till på krogen, och dans såklart. Ja typ allt som händer på dansgolvet och lite till!

Idag var det körning pån schemat, gick verkligen SKITBRA! så jävla stolt över mig själv!!! :D
Åh körkortet snart! Sen imorgon så ska jag köra igen, hoppas på at köra lika jävla bra, men ack så trött jag var idag. Och kaffe fick jag först efterråt....
Sen dess har jag befunnit mig hos syster min, umgåtts, spelat spel och kollat på melodifestivalen. Tuppade av i soffan gjorde jag också, så har fortfarande inte sett "Puss in boots"....
Nu ska här sovas, och sen är det troligen godnatt världen! Somnar till Big Bang theory i think!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0