And off it went

Idag fattar jag inte vad som hände med mig? Brukar vakna på alarm nr 2(observera att jag även har sovmorgon idag) som ringer 07:20, men nej. 07:30 typ rullade jag ur sängen bara för att komma igång?! Helt sjukt.

Ska alldeles strax dra på mig kläder och packa ner nödvändiga papper i väskan, sen bege mig mot skolan och fixa nomineringar till Skivan. Alltid lika kul! :D
Undrar bara hur länge vi måste hålla på för att bli klara med allting, hoppas inte alltförlänge bara.

Ska även göra mig en kaffe-to-go, den får jag fan inte glömma!

Gudföräldrarna drar iväg ett litet tag, kommer bli tomt men ah, jag klarar mig själv ändå. Inte så att jag är 3år. hehhe
Nej, nu måste jag klä på mig! (oopsie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0