Den kalla cheeseburgaren: som verkligen förstår

Ny dag och nya tag. Och så blir det inte alltid som man tänkt sig. Life is a bitch and then you die. Ta det med en nypa salt.
Fan listan kan göras lång.

Blev en liten utgång igår, för att glömma allt sårande. Slutar upp med att man blir sårad o arg och ja, riktigt sagt förbannad?
Nej det berodde inte på hockeyn, fast den bidrog såklart till helvetet.

Tog hand om kooompis som ett svin alltid super ner och fan. Jag vill inte se mina polare bli utnyttjade, så jag hade SÅÅÅHÄÄÄÄÄR lust att slå honom. Allvarligt! *Stoneface*
Men jag gjorde inte det, fick istället fräsa åt vakten att jag hjälper henne och inte Svinet, och han fattade att jag var nykter. Tack!
JAg drack enbart en mojito o en öl igår, alltså inte mycket, men har ju alla mediciner att tänka på, och mina knän....

Slutade upp med att jag sitter typ 15min nere vid blåa linjens perrong så att jag ser att kompis kommer hem ordentligt, drar sedan till donken o köper käk så jag är vaken hela vägen hem, drar hem, slänger in en cheeseburgare i kylen och slocknar.
Idag vaknade jag 13, och kunde sova ännu längre om jag ville!

Har intagit en frukost/lunch-aktig sak, kommer inte ihåg vad Gudfar kallade det. Men gott var det. Sen såklart en hetsig diskussion as always med Gudmor om olika energikällor. Fucking worthless säger jag bara, folks ideer och starka gnutta hopp är bara löjligt ibland? Vissa saker GÅR bara inte att genomföra. That's it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0