Det sista rycket innan studenten, sen så blev jag klar!

Jag var hemma idag, dels pga värk i knät men också för att vår lektion blev inställd. Fett chill egentligen liksom.
Men efter ett par timmar så insåg jag att jag verkligen borde bli klar med mina två inlämningsuppgifter jag hade kvar. Så jag tog fram dem och skrev och skickade in dem.
Nu är jag klar med allt i Gymnasiet!

Fick reda på att jag iofs har en sak kvar att skriva om, men jag räknar inte den, för den är typ frivillig ^^

Känns så JÄÄÄVLAAA skönt! :D

Studenten nästa med trasiga knän och underbara slutbetyg.
Ja, livet kan inte bli bättre känns det som nu. Bortsett från knät då...

Kommentarer
Postat av: Michelle

PARTY ROCK IS IN THE HOUSE TOOOONIGHT!

2012-05-28 @ 20:50:56
URL: http://fromshanghaiwithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0