En asbra start på dagen!

Jag inleder ledigheten med att ställa mig och baka scones till frukost.
Senaste gången var när jag gick i årskurs 7, hehe. Somsagt, ett bra tag sen och jag längtar tills jag får hugga in i mina underverk! :')

Vaknade av mig själv vid 9, give and take a few minutes, men det var helt ok, kollade mobilen och jag har ett missat sms. Undrar från vem?
Jo, det var personen som inte betalat för skivan, tidigare kallad bitterfittan, som skrev att hon har betalat och vill ha sina biljetter. SURE STUFF WOHOOO!

Nej, men min dag är asbra, jag är inte lika stressad eller nervös längre och det käns bara så jävla underbart!

5minuter kvar av mina scones...gaaah!

Idag blir det städning och tvätt på schemat, så har jag det gjort!

My god, livet rullar på bra helt enkelt :')

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt ^^ Vart har du köpt din zippis? Är nyfiken för jag letar nämligen efter en själv.

2012-05-17 @ 14:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0