Halvvägs till Bro tror jag att jag skulle dö

Det tog emot att jag var tvungen att åka till skolan idag, för att hämta pengar och gnälla på bitterfittan som envisas o drygar ut vår betalning till studentskivan.

Men jag fixade grejerna, fick bitterfittan att bli tårögd och jag ansåg mig snäll nog att gå innan hon började grina på riktigt.
Bryr mig ärligt talat inte om hon hatar mig och buhu bähä-tyck-synd-om-mig-nu'ar, hon har haft enormt mycket tid på sig att betala, öppna käften och fråga. Men nej. Är man biterfitta så är man. That's it.

Var tvungen att ringa Frugan min för att få henne att lugna ner mig, sprang runt som en tok med telefonen i vädret för att få täckning i vår bunker till skola, haha! Försökte andas också kan jag ju tala om.

Tror jag höll på att dö idag! Fanns liksom INGEN luft att tala om, shit alltså. Och imorgon är det heldag i plugget som gäller. So not looking forward to it!

Även tagit tag i mitt felaktiga slutbetyg i EngelskaC som Hermods satt på mig då jag var sjuk o inte genomförde den muntliga delen. Gosh. Hoppas de förlänger min kurs nu så jag kan genomföra den muntliga o få mitt riktiga betyg!

Ikväll ska jag typ tillägna all min tid åt Skype med frugan, här ska vi räkna och gå igenom skivans ekonomiska fel som typ uppstått? Eller alltså vi vet inte, men tar ju hjälp av min lilla ekonom så det blir nog rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0