Helg är ingenting för mig ^^

Jag känner hur superkrafterna växer inom mig. Jobbar, sliter, städar, tvättar, kollar tv, chattar, allt typ samtidigt? Justja, telefonsamtal o sms i det hela också. Bara awesome helt enkelt.

For iväg till Väsby Centrum idag också, var tvungen att inhandla mer snöre till våra nomineringar på skivan, det andra tog ju slut igår. Unnade mig själv en glass också, en i bägare med tre kulor i smakerna:
-Hallonsorbet
-Vanilla & chocolate chip cookie
- blåbär

Because I was worth it!

Nu fortsatte städandet här hemma. Öppnade till och med två av altandörrarna + mitt sovrumsfönster och har dem öppet nu i några timmar tänkte jag. Huset som är så stort behöver luftas ibland också?
Gudmor lär bli glad på mig också, jag har vattnat alla blommor inomhus nu. Tänkte blaska på vatten utomhus också, de får ju inte dö ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0