Imorgon smäller det!

Wii jag taggar galet här hemma! Problemen som har uppstått har löst sig, jag är så taggad som man bara kan bli, så nervös för att något går snett, jävla partysugen!!!

Blev medbjuden på event på Pure ikväll, likaså på Aveny. Men jag tror faktiskt jag stannar hemma. Sure jag ska dygna lite halvt så jag sover länge imorgon (för att orka med skivan), men att parta kommer bara förstöra mina chanser att ha fungerande knän...

Min 6e maskin tvätt är igång, känner mig fett duktig! Anledningen att det är 6 maskiner är för att det har tvättats lakan och handdukar, morgonrocken, zippisen... allting kunde inte köras samtidigt för det blev för tungt, bara att dela upp det. Endast två maskiner 'vanlig' tvätt *stolt*.

Har även stått i duschen i en typ evighet. Verkligen tagit hand om mig. Gud vad skönt det känns nu efterråt!
Mitt hår blev även två nyanser ljusare än det var innan jag hoppade in i duschen?! HAhaa, jag tror det var rätt skitigt. oopsie...

Nu: Mer musik, skiva-fix och sedan dammsuga och fixa garderoben! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0