Mycket som snurrar

Okej jag ber om ursäkt för frånvaron. Men det är rätt mycket känslor och tankar som far omkring i skallen på mig?

Uppdatering om mina knän är att min läkare inte såg ett skit på röntgenbilderna och att han skickar en jävla remiss till reumatologen. Kul. Eller nej, inte, och det enda han vill ge mig är vanliga jävla panodil/voltaren/paracentamol/panodil/ibumetin/ipren. You get it.
Knäna gör ont vilket som.

Jag har fått byta praktikplats, klarar tyvärr inte av arbetet på golfbanan (snyyft!), så det sger lite getballe. Är dock i en blomsteraffär nu så det är väl rätt chill sista veckan. 9-13/14 går jag varje dag. NICE.

Mitt mål med mina studier är att trots jag fått ett rejält jävla fitt-bakslag av distanskursen så bryr jag mig inte. Jag kommer genomföra de uppsatser som jag har kvar att skriva, greja de tre veckorna som är kvar nu, och sen är jag il finito. Jaja bry er inte om min stavning, ni hajar ändå!

Just nu sitter jag med pirr i magen över vad som komma skall i veckan. Middag med syster och möjligen ska jag träffa en viss person. Alltid kul när något unexpected händer liksom!
Jag sitter även med min uppsats i Idrott och Hälsa B om "Doping". Den ska lämnas in senast lektionen på måndag nästa vecka (inte imorgon alltså), kan lika gärna bli av med den.
Sen återstår en ritning att göra klart, och 3stycken samhälls/religion-uppsatser. Äsch jag grejar det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0