Plugg :)

Har suttit i sängen större delen av dagen, jobbat på framförallt med min uppsats om Doping som ska lämnas in imorgon. Känner ingen större press, vet att jag kommer bli klar snart :) Så det är chill.

Förflyttade mig dock ut på altanen med Gudmor bredvid mig, dels för att spåra lite idéer men också för att komma ut lite. Kan ju tilläggas att näsan täpptes igen mer nu när jag gick ut....

Sen blir det till att starta upp min stora dator, föra över dokument o skit på hårddisken tänkte jag (den börjar strula allt mer o mer...) o skriva klart min EUuppgift, eller nej, correction: ändra den. Samt religionsuppsatserna.
__________

Satt även och räknade på det där med pengar för studentskivan. Det saknas typ 1000kr om jag räknat rätt? Alltså jag fattar inte ens vart de tagit vägen?!
Fuck this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0