Pollen

Okej, dagens pollen-rapportering: Sjukare än sjukast. Kan knappt kalla mig levande tror jag?

Usch.

Idag ska jag ta det lugnt, knäna strejkar (igen) och skit, plugga ska man också göra, ska avsluta min uppsats om Dopning tänkte jag! Den ska ju faktiskt in imorgon o sånt...
Synd bara (ta det inte fel nu) att vädret är fint just idag när jag KANSKE kan plugga? Får se hur mycket min hjärna vill samarbeta med mig liksom.

Imorgon är det meningen att vi ska rida på Idrott & HälsaB lektionen, tror jag skippar det. Pollenallergin kommer göra så att jag inte kan andas i think. Ska bara till skolan o hämta pengar så jag kan betala studentskivan.
Ditt fucktard som inte betalar och bara ska vara en stroppig jävel.
Och nej, jag bryr mig inte om hen läser detta eller icke. Inga namn nämnda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0