Praktikdags

3e dagen på min praktik ibleds idag. Låt mig berätta lite hur det går till:

jag kommer dit, får stå o vänta i en evighet på att få något att göra (frågar också men det tar tid), tar evigheters tid att få ut alla växter som ska stå utanför butiken, får vattna de jävla växterna, stå o vänta på ny syssla alternativt sitta ner på en stol i det lilla 'köket' o höra dem snacka på arabiska. Kul.

Nej men jag trivs inte alls. Hon är trevlig o så men låter mig inte göra någonting? Alltså meningen är väl at jag ska lära mig saker?
Har lust att mejla jonis o fråga HUR mycket APUn väger in i betyget. Orkar fan inte. Jag vet att jag bara ska hålla ut till på fredag o att jag har snorkorta dagar. But still. 

Sen så har min extrema pollenallergi satt igång! Börjar dagen med att kippa efter andan, känna ögonen klia, täppt i näsan, huvudvärk o har en svullen hals. Verkligen, välkommen våren....

Usch. Min buss går om en halvtimma, kanske borde ta o hoppa i andra kläder än min ziperall?

Kommentarer
Postat av: Frugan

instämmer på pollenallergin

2012-05-09 @ 13:19:55
URL: http://efterskimret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0