Stressad

Fan. Allt börjar verkligen gå åt pipan nu, elelr jag hoppas INTE men liksom.
VARFÖR gick jag med på att stå på kontraktet till studentskivan, känns inte så jävla smart nu när jag tänker efter.
Det är jävligt lätt att vara efterklok

JAg har inget jobb, ingen inkomst, alltså det handlar om typ xxxxkr som jag kanske måste punga ut med själv för att vår studentskiva ska bli av. Nu är jag fan glad att vi skickat inkasso på de som icke betalat!

Herregud. Känner ni någon, eller några som vill gå på en studentskiva, som inte vet vilken, så är min skiva den rätta att gå på *wink wink* 20maj, AVeny på kungsgatan i Stockholm, för ynka 120kr! Perekt deal.

Känner jag er kan jag kankse bjuda på en öl för besväret också!
Kooooomsii kooooomsii!

Får mejl ikväll av ekonomiansvarige, så jag får brottas med faktura-tanten på vårt företag imorgon för att reda upp det här och få en ny faktura. Fokus är väl att få vår middag helt betald?
Fan åh jag kommer få magsår?
Låt bara detta flyta snabbt igenom och försvinna. Låt icke Inkasso anfalla mig igen. Tack. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0