Tatueringsplaner

Har suttit på under kvällen och genomfört min muntliga examination i Engelska C, inget IG på mina slutbetyg i alla fall!!!!!! :')

Även suttit med älskade underbara Frugan och gjort upp tatueringsplaner, ska ju få in 2 till på kroppen min :)
Använder hashtaggen #taggadattbligaddad just nu.. För vill bara att sommaren ska gå, så jag kan tatuera in dem, placering och form är bestämd. Dock osäker på den ena som är kopplad till Geisha... Den får jag fundera vidare på.

Menmen, åååh vad jag längtar!
Ikväll håller vi tummarna för Loreen i Melodifestivalen, att vi går vidare från kvalet och in i finalen där vi bara SKA kamma hem vinsten tycker jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0