Till min familj, mina släktingar som läser detta;

Nu orkar jag fan inte längre.
Inte två dagar innan min 19års-dag, inte 1,5vecka innan min student.
Varför ens försöka ha kontakten med mig då om jag är så jävla hemsk. VARFÖR? Ja varför tar de jag borde kalla min familj ut mig bland folk, bland främlingar som jag kan vara otrevlig mot. Varför vill de ens umgås med mig. Jag är bara otrevlig, aggresiv. Ja Säbys Bitch, verkar stämma rätt bra på mig?

Kan ni inte tolerera vem jag är så bryt den jävla kontakten med mig då? Jag är ju så hemsk?
Nej jag utnyttjar bara folk, jag fräser bara åt främlingar, jag är alltid aggro. Ja VEM skulle ens gilla mig?

Förlåt då så hemskt mycket när jag bjöd min syster på trevlig middag, och blev medsläpad att träffa hennes pojkvän OCH dennes fd jobbarkompis. FÖRLÅT att det var meningen att vara en syskonkväll, och jag sa dessutom att jag var under 20 o skulle få problem, vilket jag fick.

Förlåt så jävla mycket att jag är världens hemskaste dotter, som bara är otroligt skadad av hur mina föräldrar förstört mitt liv. FÖRLÅT att jag helt enkelt inte orkar längre.

Förlåt för att jag har problem med mina knän, att det är något vajkalle på min kropp så jag inte kunde gå på fotbollsmatch med min bror, och att jag är världens jobbigaste lillasyster. FÖRLÅT att jag finns.

Till er andra, mina vänner. Förlåt att jag är en jävla argbigga. Gå åt andra hållet, lämna mig. För min familj anser att det är bäst för omvärlden att göra så. Ni kan fråga dem. FÖRLÅT att jag inte vet hur jag ska bete mig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar dig fortfarande och kommer alltid göra det (i hemlighet dock sshh).

If there is no bright side look at the dark side and then back there's the bright side.

2012-05-31 @ 09:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0