Utbildningsdagar

Hej och ursäkta för kass blogguppdatering!
Men jag har befunnit mig på jobbutbildning i två dagar, visst jag kom hem och sov o sånt, träffade o umgicks med Junior lite, men liksom, tid för bloggen har bara inte funnits. Tyvärr?

Med den här utbildningen får jag vistas på alla bangårdar i sverige, alltså ställen med tågspår, som på det stället där jag ska arbeta i sommar! :D
Pure awesome att utbildningen är betald också, catching liksom!

Längtar till fredag då lite pengar trillar in, alltid trevligt liksom!

Jag är fullkomligt uttömd på energi, så blir tidig sänggång för mig ikväll. Gosh.
imorgon blir det muntlig examination av Engelska C kursen. Den ni... kl 18:00, yaaay....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0