Vad jag skulle gjort idag, men gör istället

Jag glömde det i förra inlägget, så kan ju skriva om det nu?

Skulle ha spelat frisbeegolf/discgolf med min syrra+pojkvän,bror och deras polare idag. Men knäna var så urfuckade imorse, är det fortfarande lite halvt(?!) så tackade nej till det. Även till liksom inbjudan till partykväll.

Man måste vara fit for fight för skivan imorgon.

Istället har jag tvättat once again, nu är det slut på tvätt! :D Ska ta och dammsuga mitt rum + bottenvåningen. Zippisen väljer typ att släppa ifrån sig små vita efterträdare precis överallt! Sen sätts det nog igång och fixar iordning garderoben min. Bara som sysselsättning. Tänkte flytta ut alla kläder i vardagsrummet faktiskt. Ha "Kung fu Panda2" på i bakgrunden o liksom chilla?

Ja det blir nog det. Trevlig lördagskväll på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0