Vroooim Vrooim och gasen i botten

Ja men då har man kanske ett bilköp på g nu under sommaren. Känns fett med bra faktiskt!

Körkortet mitt saknar en fyrhjulad kamrat, och jag vill ha en fyrhjulad kamrat + jag behöver en om mina planer till hösten går som de ska. Dessa planer berättar jag mer om senare, för just nu är inte rätta läget faktiskt.

Är rätt glad att Frugan och Tussen vet om dessa planer och faktiskt stöttar mig, och det känns bra att få argumentera för det och liksom känna friheten , som jag kommer få ut utav det.
Åh längtar verkligen tills jag har en fyrhjulad kamrat, att trycka ner gasen i botten, känna vinden runtomkring, poppa musik, och bara vara mig.

Håll tummarna att mina planer går som de ska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0