Zippisen och kaffemuggen

Igår kom vår älskade och oerhört saknade espressomaskin tillbaka till oss från verkstaden, det innebär: Jag kan dricka kaffe varje morgon igen!

Det är bara så bäst?

Inte för att jag håller på med "Dagens outfit" Men liksom, dagens outfit består av mina älskade zippis. Liksom, känner man sig nere, kommer fortsä'tta så då man har samma lektion i 5h30min (med lunch inräknat i den tiden) så gäller det att ha sköna kläder på sig.

Jag bryr mig inte om att den är (horisontellt) randig med breda blåa och vita ränder, att den inte är superdupersnygg, men ack så bekväm.

Nu kör vi.

Har även diskat min termosmugg så jag kan mysa i zippisen OCH avnjuta en kopp fantastiskt kaffe! Det går bra nu polarn!

- Som vanligt btw, uppdateringar när jag komer hem, sugigt internet i bunkern till skola...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0